teisipäev, 19. veebruar 2008

Juuksed on ka mehele uhkuseks!

Pikkade veenmiste ja kohati lausa survestustöö tulemusena käisin täna juukslas. Teadupärast lasin viimati palgalisel juuksuril oma soengut seada ligi 15 aastat tagasi; vahepealse aja olen läbi ajanud head lähedaste-tuttavate abil :)

19:30 paiku sisenesin Norde Cetrumi juuksurisalongi. Sõbralikult suunati mind üht tooli, kus sõna otseses mõttes sain pea pesu ;) Kõige parem asja juures oli tõik, et ma polnud kuni kääride ilmumiseni päris läbi mõelnud, millist soengut ma soovin.

Kääride töö oli suurepärane - nii professionaalset lõikust pole ma näinud. Muidugi mõjutas mind mu üks varasem (äärmuslik) kogemus, kus mulle kõrva lõigati!

Ja mis tore oli. Mehed, kui soovite naiste tähelepanu, siis minge juuksurisalongi - küll teid seal jälgitakse ;)

Kommentaare ei ole: