laupäev, 2. august 2008

Arvuti kasutamine ja vaba internetiühendus PÕHIÕIGUSEKS!

Viimase kuu ralli oma sülearvuti korda saamiseks on minus kinnistanud veendumuse, et:

1. väga paljud inimesed kannatavad kehva arvuti remonditeeninduse all;
2. ORDI on halva remondikvaliteedi ja ükskõikse suhtumise etalon;
3. tarbijakaitset tuleb Eestis tugevdada.


Masendav oli näha, kuidas ORDI teeninduses olles tulid uued ja uued inimesed, kellest kolmveerand olid teist või kolmandat korda ning enamasti sama veaga uuesti (sic!).

Klienditeenindaja kohta ei ütleks ma midagi halvasti (tore tüdruk, kes iga kliendiga suutis normaalselt suhelda; isegi selliste kundedega, keda võib mühkamite, ülbikute ja muidu tusatsejate seltsi liigitada).

Probleem on tehnikutes, kes ei suuda tunnistada oma vigu. Mina kaotasin 3 nädalat. Samas ei võtnud ma kordagi ühendust tarbijakaitsega s.t riigiasutusega. Pigem oli mul tunne, et hoopis kõik need kliendid peaksid ühinema ja hakkama enda õiguste eest seisma üheskoos.

Aga samas ei ütleks ma ära ka sellest kui Põhiseaduse järjekordse muutmisega pandaks kirja ka mõned sätted, mis määraksid inimese põhiõigusteks vaba arvutikasutuse ja interneti ühenduse.

1 kommentaar:

Tarmo Luumann ütles ...

Korralik garantiiteenindus (=jupid kiirelt kohal ja asjalikud inimesed) on minuteada Eestis hetkel vaid Dell'il (ITgrupp ja Max) ning IBM'l.

Teised on suht õnnemäng.

Loomulikult pooldan ma lähenemist, et korralikku teenindust tuleb nõuda igalt teenuse pakkujalt, kuid reaalne olukord on praegu selline nagu ta on.